vineri, 12 februarie 2016

Embleme jante si anvelope

Problema cu masinile vechiute este ca nu intoarce nimeni capul dupa ele pe strada, sau poate chiar mai rau decat atat, toata lumea (toti prietenii, cunoscutii) vr rade detine sau vor face mistouri ieftine pe baza masinii tale.

Chiar daca ai un model mai deosebit, cu o motorizar especiala, cu un design putin altfel... clegii de la asociatia de tuning tot se tin de glume praste si de mistouri car emai de care mai neavenite. Mai ales ca am refuzat sa imi colantez masina in culorile asociatiei (pentur ca foloseau chestii neomologate) si ajungeam sa ma umplu cu fel de fel de probleme in cazul in care aveam nevoie de ceva de la rar.

Pe de alta parte am gasit un site pe care se vand embleme jante si anvelope, elemente de design ce s-ar potrivi perfect cu masina mea si care sunt sigur ca ar fi apreciate si de colegii din asoociatie.

Acum... vroiam totusi sa ma interesez inainte care este  treaba cu aceste stickere (pentru ca de fapt despre asta este vorba, despre anumite stickere realizate dintr-un material special si concepute special pentur jante si anvelope) si am ajuns la cncluzia ca sunt  afacere foarte buna, montarea pe masina a unor astfel de elemente fiind mai mult decat recmandata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu